James life

És tényleg. Őszintén ennyi. Valóban ilyen. Nincsenek világokat megváltó gondolataim, nem tudok sorokon át a politikáról vagy a közéletről zengeni. Pár frázis, néhány jól-rosszul kimosdatott kifejezés, egy maréknyi fennköltség. Csak ennyi kell ahhoz, hogy bebugyoláljam a bennem lévő nihilt és tálaljam. Nektek. És tényleg. Őszintén ennyi. Valóban ilyen. Üres.

Szerintetek:

  • Summmer: Követeljük az új blog címét :) (2010.10.04. 18:00) Szervusztok
  • Summmer: Olyan, mintha ez előkészítő gondolata lenne annak a bejegyzésnek, amit kicsit fentebb írtál, az él... (2010.10.04. 11:09) Lomolás
  • Summmer: Hé, ez egy VIP blog, semmi helye itt a globalizációnak. Prostestálásra bujtalak fel :) (2010.10.04. 10:19) Fész-kelődök
  • Summmer: EZ talán a legjobb bejegyzésed, amit itt olvastam tőled, és nem azért, mert a többi gyenge minőség... (2010.10.04. 10:16) Utak
  • Summmer: Na hol van már az a fotósorozat :) És mi a téma? Hadd lám :) (2010.10.04. 10:07) Várjatok
  • Utolsó 20

Napok, Hetek, Hónapok

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

We

2009.10.12. 13:34 James86

- Hát, első randi után ez nem semmi. Pedig nem is értem, hogy honnan jött ez neked, hiszen én alig mutattam magamból... az érzéseimből valamit.
- Ez nem most kezdődött a részemről. Másfél éve ismerlek, ugye. Tudom milyen nehéz ezt kimutatni neked. De én bízok a megakadó szavadban, ha a kezembe siklik a kezed, a félre rebbenő tekintetedben, mikor gyönyörködöm a szemedben, a halk sóhajban csók előtt.
- Az jó. Nekem ez... időbe fog telni.
- Rendes esetben nekem is abba telne. Csak sajons a hónapok múltával annyira megkopott az üresen kimondott szeretlek számomra, hogy könnyen kicsúszik a számon, anélkül, hogy végiggondolnám, mit is jelent valójában. Sokszor bókoltam már sokmindenkinek. Olyankor azt mondtam nekik amit hallani akartak. De üres volt részemről. Viszont te megtöltöd nekem értelemmel és tartalommal. Így mikor azt mondom szép vagy, nem azért mondom, hogy elaltassam a kétségeid, hanem azért, hogy tudd, csodálom gyönyörűséged. Mikor azt mondom hiányzol, nem azért mondom, hogy biztosítsalak, gondolok rád, hanem azért, hogy tudd, kínzó nekem minden perc ha nem érzem az illatod, ha nem hallom a hangod. És köszönöm mindezt neked. Értelmet adtál az életemnek.
- Ez nagyon szépre sikerült.

A bejegyzés trackback címe:

https://jameslife.blog.hu/api/trackback/id/tr821444923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása