James life

És tényleg. Őszintén ennyi. Valóban ilyen. Nincsenek világokat megváltó gondolataim, nem tudok sorokon át a politikáról vagy a közéletről zengeni. Pár frázis, néhány jól-rosszul kimosdatott kifejezés, egy maréknyi fennköltség. Csak ennyi kell ahhoz, hogy bebugyoláljam a bennem lévő nihilt és tálaljam. Nektek. És tényleg. Őszintén ennyi. Valóban ilyen. Üres.

Szerintetek:

  • Summmer: Követeljük az új blog címét :) (2010.10.04. 18:00) Szervusztok
  • Summmer: Olyan, mintha ez előkészítő gondolata lenne annak a bejegyzésnek, amit kicsit fentebb írtál, az él... (2010.10.04. 11:09) Lomolás
  • Summmer: Hé, ez egy VIP blog, semmi helye itt a globalizációnak. Prostestálásra bujtalak fel :) (2010.10.04. 10:19) Fész-kelődök
  • Summmer: EZ talán a legjobb bejegyzésed, amit itt olvastam tőled, és nem azért, mert a többi gyenge minőség... (2010.10.04. 10:16) Utak
  • Summmer: Na hol van már az a fotósorozat :) És mi a téma? Hadd lám :) (2010.10.04. 10:07) Várjatok
  • Utolsó 20

Napok, Hetek, Hónapok

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

God-man

2009.11.03. 14:40 James86

"És mondá az ember, legyen világosság"

Animátrix - Második reneszánsz II.

Mert így történt tényleg. Erre a mai sétám során jöttem rá. Elméláztam azon, ha van-e Isten, akkor miért teszi ezt velem. Ekkor haladtam el egy impozáns templom előtt, és megfordult a fejemben, hogy bemegyek, keresek egy papot, és kikérem a véleményét, hogy miért hullik mostanság minden szét körülöttem. Tovább gondolva rájöttem: Azt válaszolná, hogy csak próbára akarja tenni a hitem. De miért? Hisz az Úr mindenkinek megbocsájt. Akkor minek a próba? Ezt itt megállítottam magamban és azon kezdtem töprengeni, hogy a világ pontjain miért egységes a hitvilág? Mindíg van egy "fő-isten" és más alistenek, angyalok, kerubok, hekkák, szellemek, démonok... stb. Valaminek kell ezek szerint lennie az egészben. Az hogy kinek kinek hogy néz ki, vagy éppen az adott kúltúrkörben hogy hívják az mellékes. Mi lehet akkor az egész mögött? Mi van ott ahol a civilizáció is van? Nem kell sokat töprengeni: az Ember. Az ember ezért lett a saját istene. Teremt, alkot, pusztít. Jézus - maradjunk a kereszténységnél - is az "Ember" fia. Vagy az Úr gyermeke. Szinoníma. Innentől kezdve már nem kell sokat gondolkozni, és kristályos igazságokra juthatunk. A feladat adott. Hajrá.

A bejegyzés trackback címe:

https://jameslife.blog.hu/api/trackback/id/tr181495902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fruschka · http://kaleid.blog.hu/ 2009.11.04. 09:31:04

ezt a második reneszánszot nagyon szerettem; talán a kedvencem az animátrix-ból...

ami a többit illeti, nekem az a véleményem, hogy igenis szükségünk van az ilyen próbatételekre, még ha ez banálisan és közhelyesen hangzik is. Például lehet - de nem akarok a magánéletedben turkálni, csak hát ugye írtál róla -, hogy ezek a lányok, akik mostanában felbukkannak az írásaidban, nem azok, akik igazán neked valók, még ha most úgy is érzed. és ezek a rossz időszakok segítenek abban, hogy még jobban magunkba mélyedjünk és talán meglássunk olyan dolgokat, amiket a rózsaszín ködök eltakarnak.

egy kis személyes tapasztalat - az előző kapcsolatomban 12 évig (!!) voltam együtt egy sráccal, gyakorlatilag majdnemhogy gyerekkorunktól kezdve, tavaly mégis rá kellett szánnom magam a szakításra, mert látszott, hogy nem működik tovább... gondolhatod, hogy ennyi idő után milyen nehéz volt ezt meglépni, mintha kiszakítottam volna magamból valamit... de éreztem, hogy ez így egyikünknek sem jó, és mindketten boldogabbak leszünk valaki más oldalán.

és épp ez kellett ahhoz, hogy megismerkedjek azzal, akivel most vagyok együtt, és aki mellett most teljes biztonsággal érzem, hogy akár egy életet is leélnék :)... szóval ha nem válunk el az előző párommal, és nem megyünk végig azon a szúrós-fájdalmas ösvényen, akkor most nem lennék itt, ahol most vagyok...

szóval ilyenkor arra kell gondolni, hogy mindez csak időleges, és a felhők felett mindig ott bújkál a nap :)

fruschka · http://kaleid.blog.hu/ 2009.11.04. 09:42:58

/még annyit, csak zárójelben, hogy azon is érdemes ilyenkor elgondolkodni, mi mit rontottunk el, és mit lehetne legközelebb jobban csinálni, egy másik kapcsolatban... hiszen egy kapcsolatban mindig 2 ember van, és mind a ketten tehetnek arról, ami velük történik, bár tény, hogy nagyon nehéz belátni a saját hibáinkat. viszont érdemes erre is időt szakítani, és akkor legközelebb nem esünk ugyanabba a hibába.../

James86 2009.11.04. 12:20:48

Komplexebb a dolog annál, amit az írásaimban leírtam. Egyébként az összes post Róla, érte, miatta szól ś van. Inspirál úgy mint azelőtt senki más... Az érzést, amit érzel, hogy leélnéd az életed a mellett aki most van neked, én akkor éreztem, mikor megláttam ezt a lányt. Ezért fájt a tévedések, félreértések és egyéb rossz dolgok összjátéka, ami végül a megingásához vezetett. De én minden fájdalom ellenére kitartok mellette, mert szeretem, és nem szégyellem ezt bárkinek elmondani. A világgal ölre mennék érte. Tegnap úgy néz ki, sikerült rálépni arra az ösvényre, ami a közös boldogságunkhoz vezet, de nem akarom elkiabálni.
süti beállítások módosítása