James life

És tényleg. Őszintén ennyi. Valóban ilyen. Nincsenek világokat megváltó gondolataim, nem tudok sorokon át a politikáról vagy a közéletről zengeni. Pár frázis, néhány jól-rosszul kimosdatott kifejezés, egy maréknyi fennköltség. Csak ennyi kell ahhoz, hogy bebugyoláljam a bennem lévő nihilt és tálaljam. Nektek. És tényleg. Őszintén ennyi. Valóban ilyen. Üres.

Szerintetek:

  • Summmer: Követeljük az új blog címét :) (2010.10.04. 18:00) Szervusztok
  • Summmer: Olyan, mintha ez előkészítő gondolata lenne annak a bejegyzésnek, amit kicsit fentebb írtál, az él... (2010.10.04. 11:09) Lomolás
  • Summmer: Hé, ez egy VIP blog, semmi helye itt a globalizációnak. Prostestálásra bujtalak fel :) (2010.10.04. 10:19) Fész-kelődök
  • Summmer: EZ talán a legjobb bejegyzésed, amit itt olvastam tőled, és nem azért, mert a többi gyenge minőség... (2010.10.04. 10:16) Utak
  • Summmer: Na hol van már az a fotósorozat :) És mi a téma? Hadd lám :) (2010.10.04. 10:07) Várjatok
  • Utolsó 20

Napok, Hetek, Hónapok

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Thinking

2009.11.03. 07:10 James86

Az elmúlt este sokáig fent voltam, szörfölgettem a blogokon, pakolgattam az elektronikus levelesládámban, sűrűn felnéztem az iwiw-re. Gondolkodtam, és olyan dolgokra jutottam, amire nem nagyon szerettem volna, de mégis minduntalan ugyan oda lyukadtam ki. Eddig egy nagy, bonyolult mintázatot alkotott az egész, aminek csak a részeit ismertem, de mára azt hiszem, látom a teljes képet.

Sok voltam. Túl egyszerű. Túl szerelmes. Elfogadtam minden hibáját, minden rossz döntését, mert szeretem. Nem hagytam, hogy megtanulja: harcolni is kell. A legrosszabb dolgot követtem el vele, amit ember a másikkal elkövethet: Hagytam, hogy elkényelmesedve figyelje a történéseket, míg én kettőnkért küzdök. Ott tartottam, ahol az előző kapcsolatomban is. Jól indult, mert együtt hibáztunk, ha hibáztunk, ezért együtt tudtunk kilábalni belőle. Itt is így volt az elején. Együtt vágtunk bele, együtt léptünk, együtt haladtunk. Aztán valami... valamikor a múlt héten elromlott. Én... én nem azt mondom, hogy benne. Nem tudom melyikünkben, de ő megállt; megtorpant. Ezt én nem vettem észre eddig. Elmentem mellőle olyan távlatokba, ahová nem tud elérni, vagy ha igen csak nagy erőfeszítéssel tudna. De nem tudom, hogy képes lesz-e erre. Hogy fogát összszorítva lépjen tovább, míg át nem ér a rázós részen. Arra, hogy megállok és várok rá, képes vagyok. Érte képes. Senki másra nem tudnék már úgy nézni mint rá, ha emiatt vállat vonnék és hagynám az egészet.
Voltak hibáim, igen, elismerem. És vannak is. És lesznek, mert ember vagyok. És ugyanezért az okért Ő is hibázik, és dönthet rossz értékrend alapján. Aki beszabadul egy olyan világba, ahol még előtte nem igen járt, rossz lehet, ha nem tudja felvenni a tempót. De azért van a másik, hogy együtt, egyszerre lépjenek, addig amíg a közös utuk valahol a messziségben véget nem ér.
De hogy oda eljussunk, mindkettőnknek áldozatokra, sebekre, és erőfeszítésre van szükségünk. Aztán a másik mellett ezek természetesek lesznek, és többé nem lesz áldozat az áldozat, hanem figyelmesség és odaadás, nem lesz seb a seb, hanem megbocsájtás és hűség, és nem lesz erőfeszítés az erőfeszítés, hanem kitartás és szeretet.

 

Én harcolok kettőnkért. Te is tedd meg ezt.

A bejegyzés trackback címe:

https://jameslife.blog.hu/api/trackback/id/tr791494733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StarFire 2009.11.03. 17:10:25

Szívet tépő olvasni a gondolataidat,mert tényleg egy cipőben járunk.
Én azt nem értem, ha valaki szereti a másikat,hogy lehet vele ennyire kegyetlen.Hiszen a másik is érző lény, még ha ki is szerettem belőle, nem rúgok belé még egyet.
Az együtt töltött idő miatt a lehető legkevesebb fájdalmat okozva engedem el.
süti beállítások módosítása