James life

És tényleg. Őszintén ennyi. Valóban ilyen. Nincsenek világokat megváltó gondolataim, nem tudok sorokon át a politikáról vagy a közéletről zengeni. Pár frázis, néhány jól-rosszul kimosdatott kifejezés, egy maréknyi fennköltség. Csak ennyi kell ahhoz, hogy bebugyoláljam a bennem lévő nihilt és tálaljam. Nektek. És tényleg. Őszintén ennyi. Valóban ilyen. Üres.

Szerintetek:

  • Summmer: Követeljük az új blog címét :) (2010.10.04. 18:00) Szervusztok
  • Summmer: Olyan, mintha ez előkészítő gondolata lenne annak a bejegyzésnek, amit kicsit fentebb írtál, az él... (2010.10.04. 11:09) Lomolás
  • Summmer: Hé, ez egy VIP blog, semmi helye itt a globalizációnak. Prostestálásra bujtalak fel :) (2010.10.04. 10:19) Fész-kelődök
  • Summmer: EZ talán a legjobb bejegyzésed, amit itt olvastam tőled, és nem azért, mert a többi gyenge minőség... (2010.10.04. 10:16) Utak
  • Summmer: Na hol van már az a fotósorozat :) És mi a téma? Hadd lám :) (2010.10.04. 10:07) Várjatok
  • Utolsó 20

Napok, Hetek, Hónapok

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hitman in love

2010.02.16. 16:54 James86

 

Halkan pittyent a tévé, ahogy kikapcsolta. A távkapcsolót az asztalra tette, majd odasimult hozzám. Halkan sóhajtott s a vállamra hajtotta a fejét.
- Hmm? - biccentettem felé kérdőn, de tovább olvastam a könyvet.
- Semmi… - duruzsolta, miközben átölelte a bal karom és mellém furakodott.
Ismertem már ezt a bújást régóta. Elmosolyodtam, letettem a könyvet, átnyúltam a kanapén, és magunkra húztam a szürke pokrócot. Rámkulcsolta lábát, talpa jéghideg volt.
- Ejj… - morogtam orrom alatt mosolyogva, hideg lábához dörzsölve az enyémet.
Fejét a mellkasomra hajtotta, immáron teljesen átölelt, úgy szuszogott elégedetten. Ha macska lenne, most nyilván dorombolna. Haját simogatva lassan betölti az orrom a virágillata. Szemem lehunyom és mosolyogva élvezem közelségét, az élősúlyt ami nyomja mellkasom finoman, a lábamra tekeredő hideg lábát, egész lényét. Óráknak tűnő percek telnek így el csöndesen, összesimulva.
Lassan moccant, kislányosan megdörgölte orrát, grimaszolt hozzá, majd aprókat szipogott.
- Egészségedre - dörmögtem. Válaszul csak szusszantott egyet.
 Kis idő múltán felnézett rám, arcából kifújta a haját, és lágyan fújni kezdte az arcom. Kinyitottam a szemem, ránéztem.
- No?
- Aludtál?
- Majdnem.
- Puszit - csücsörítette ajkát. Lebiccentettem, puha ajkaira nyomtam egy puszit.
Visszavackolódott, majd mutatóujja hegyével köröcskéket rajzolt a hasamra.
- Milyen napod volt?
- Fárasztó. Soha nem fogok két embert bevállalni egy napra.
- Munkamániás vagy - nevetett fel halkan, csilingelőn, oldalamba bökve.
- Az - rándultam össze a bökésre. – A főnök szekírozott, mert elmaradásom volt. Mintha nem ért volna rá holnap.
- Ezért kapod a pénzt.
- Gusztustalan dolog.
- Micsoda? A pénz vagy az emberölés?
- Mindkettő. Bár az utóbbiban vannak részletszépségek is. Az előbbi pedig téged tart mellettem.
Felkapta a fejét, rám villantotta fekete szemeit.
- Hülye. Azt hiszed, a pénzed miatt vagyok veled?
Elcsodálkoztam hirtelen hevességén, csitítólag dörzsöltem meg a karját.
- Persze hogy nem, csak élcelődtem, drága. Bár néha tényleg nem értem miért vagy velem. Napokra eltűnök, alkalmanként véres ingben állítok haza. Nem riaszt?
Eltűnődött, mutató ujját ajkaira téve.
- Furcsa volt megszoknom. Elvégre ritkán fut össze az ember lánya egy bérgyilkossal. S bár kezdetben elleneztem ugyan a munkádat, mára már elfogadtam. Sőt, valahol irigyellek is már.
Rajtam volt a meglepődés sora.
- Hogyhogy?
- Kötetlen munka. Jó fizetés. Rengeteg szabadság és szabadidő. – minden érvnél rajzolt egy kört a hasamra az ujjával.
- De ellenben embereket kell megölnöm.
- Jobbára meg is érdemlik, nem? - Tovább rajzolta a köröket.
- Jobbá… Pillanat! Te most gúnyolódsz velem! - nevettem fel, s mikor ismét felém fordította szép arcát láttam rajta a félre ismerhetetlen gunyoros mosolyt. Egyszerűen ellenállhatatlan ilyenkor.
Érzéki, telt ajkai mosolyra húzva, pisze orra fintorban mandulaszerű szemei résnyire összehúzva, sötétbarna haja pedig keretként körülfogja szabályos arcát. Elveszetem a szeme tükrében, mosolyom az arcomra fagyott. Észrevette magát, elpirult, lesütötte szemét, majd ismét felnézett. Lehajoltam hozzá és hosszan megcsókoltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://jameslife.blog.hu/api/trackback/id/tr621763702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Farkasbarack 2010.02.19. 22:39:44

Nem rossz, nem rossz... :)
süti beállítások módosítása