James life

És tényleg. Őszintén ennyi. Valóban ilyen. Nincsenek világokat megváltó gondolataim, nem tudok sorokon át a politikáról vagy a közéletről zengeni. Pár frázis, néhány jól-rosszul kimosdatott kifejezés, egy maréknyi fennköltség. Csak ennyi kell ahhoz, hogy bebugyoláljam a bennem lévő nihilt és tálaljam. Nektek. És tényleg. Őszintén ennyi. Valóban ilyen. Üres.

Szerintetek:

  • Summmer: Követeljük az új blog címét :) (2010.10.04. 18:00) Szervusztok
  • Summmer: Olyan, mintha ez előkészítő gondolata lenne annak a bejegyzésnek, amit kicsit fentebb írtál, az él... (2010.10.04. 11:09) Lomolás
  • Summmer: Hé, ez egy VIP blog, semmi helye itt a globalizációnak. Prostestálásra bujtalak fel :) (2010.10.04. 10:19) Fész-kelődök
  • Summmer: EZ talán a legjobb bejegyzésed, amit itt olvastam tőled, és nem azért, mert a többi gyenge minőség... (2010.10.04. 10:16) Utak
  • Summmer: Na hol van már az a fotósorozat :) És mi a téma? Hadd lám :) (2010.10.04. 10:07) Várjatok
  • Utolsó 20

Napok, Hetek, Hónapok

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Doubt

2009.11.13. 12:41 James86

Mit csinálsz, ha az, akivel a legőszintébb voltál az érzéseidről, pont Ő nem hisz neked?

 

Mert én sem tudom.

A bejegyzés trackback címe:

https://jameslife.blog.hu/api/trackback/id/tr251522271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Samanvezer 2009.11.15. 16:59:24

Hat en nem ismerem ezt a lanyt, de szerintem nem tul eszes. Itt vagy te, a lelked ele ontotted, megalazkodtal, szenvedtel, gyotrodtel, es mar reges regen nem a szavaiddal bizonyitottad a huseged es az oszinteseged. 10-bol 8 pasi mar az elso bukfenc utan otthagyta volna, az a maradek ketto meg a masodik utan. Te meg meg mindig szereted ot. Sajnallak a tortentek vegett. De legalabb biztos, hogy te oszinte voltal vegig vele. Szerintem gondolkozz el, vajon o ugyan ilyen oszinte volt e...

Summmer 2009.11.16. 02:16:58

Az a bizalom veszett itt el, ami igazán sose volt. Csak mert ha lett volna, akkor hinne nemcsak a szavadnak, de mindannak a tetteken alapuló bizonyítékhalmaznak, amely a hűségedet támasztja alá. Amúgy is, már ketten (sőt szobatársaimmal együtt négyen:D) állítjuk, hogy egy baráti festékezésen kívül más nem történt :D
Tényleg, nem is értem, miért akarod még mindig bizonyítani neki azt, ami evidens?

StarFire 2009.11.16. 12:36:19

Elgondolkodsz,hogy ezt érdemled-e.De komolyan.Tapasztalat.
Kezd már fakulni a rózsaszín köd?

James86 2009.11.16. 17:01:48

Samanvezer: Eszes a lány. Csak félénk. És könnyen hoz olyan döntéseket amiket maga is megbán. Pl első találka előtt is, ha tehette volna, "elmenekül" =D Szoknia kell ezt az életformát.

Summmer: Mert szeretem.

StarFire: Érdemlem. Kicsit önző voltam az előző kapcsolatomban - Ha annak vesszük, hogy a lánnyal maradtam még egy ideig, amíg nem biztos a lánynak, hogy megáll a lábán, de közben már tapogatóztam a "boldogság" után. Ezt külső szemlélő könnyen beazonosíthatja a csapodársággal. De kijelentem, ha alkalom nyílt volna hogy a tettek mezejére lépjek, abban pillanatban visszakoztam volna, hisz annyi gerincem van, hogy nem csalom meg azt akivel együtt vagyok... még akkor sem, ha nem szeretem. - És karmikusan magamra aggattam egy ilyesfajta terhet. De felismertem a vétkem ebből a tekintetből, vagyis egyenlítettem a karmának. És a köd köszöni szépen, jól van; még mindíg szeretem Ágit.

Summmer 2009.11.16. 21:13:13

Számomra semmit nem jelent, hogy valaki milyen volt az előző kapcsolatában... Lehet, hogy eddig egy címeres ribanc/casanova, és pont most jön rá, hogy ideje életstílust váltani. Plusz a megcsalásnak mindig vannak előzményei: érdekes kérdés, hogy mit, és mégis miért keres egy másik embernél az, aki párkapcsolatban van.... Tekintve viszont a tényt, hogy mattszerelmes vagy Ágiba, én el se tudnám képzelni rólad, hogy megcsald. Egyszóval semmi okod mentegetni magad, nem tettél a kapcsolatatotok alatt semmit, tehát nincs egyszerűen magyaráznivaló...
Amiért én nem érzem őt teljesen korrektnek, az az, hogy nem oldoz fel a gyanú alól, már pedig evidens, hogy nem a "megcsalás" miatt tűnt el az életedből. A vak is látja, hogy ártatlan vagy, és már rég nem szavakkal beszélsz hozzá. Mondja ki az igazságot, amiért szakított veled, ne egy ilyen hülye mögé bújjon. Lehet, hogy megijedt, lehet, hogy sok volt neki hirtelen, lehet, hogy még az előző kapcsolatát szeretné lezárni.... Én nem tudom mi van emögött, de ha a korrektség mezejére lépve végre tudatná veled is, hogy IGAZÁBÓL miért szakított veled, úgy neked is könnyebb lenne lezárni. A korrektséget pedig igenis megérdemled.

James86 2009.11.16. 23:26:38

Nézd, Anita. Ha akarja, elmondja. Ha akarja megtagadja a választ. Ha akar belémrúg, ha akar megcsókol. Felnőtt, huszonéves nő, önálló akarattal. Az én hozzáállásom simulékony az ő természetéhez. Én mindíg is annyit akartam és most is azt akarom, hogy boldog és gondtalan legyen. Ha neki a magány most boldogságot ad, úgy a helyes. Ha holnap azt mondja, kezdjük tiszta lappal, akkor úgy lesz a helyes. Rajtam régóta nem múlik semmi. Lezártam a múltam, bedobozoltam és eltettem. Úgy ahogy túltettem magam az egész huzavonán, nem kelek rosszkedvvel, nem komorodok el napközben. Gondolok rá, igaz, de egy cseppetsem a közelmúlton rágódva. Én elfogadtam őt ilyennek, nem akarom, hogy felszínre bukjanak a dolgok újra és újra. De tanultam a dologból, nem hiszem, hogy előfordulna ilyen fiaskó legközelebb velem. Mert az ember a saját kárán tanul leginkább. És az ilyen tapasztalatok által fejlődik és változik, hogy mind jobb ember legyen.
süti beállítások módosítása