James life

És tényleg. Őszintén ennyi. Valóban ilyen. Nincsenek világokat megváltó gondolataim, nem tudok sorokon át a politikáról vagy a közéletről zengeni. Pár frázis, néhány jól-rosszul kimosdatott kifejezés, egy maréknyi fennköltség. Csak ennyi kell ahhoz, hogy bebugyoláljam a bennem lévő nihilt és tálaljam. Nektek. És tényleg. Őszintén ennyi. Valóban ilyen. Üres.

Szerintetek:

  • Summmer: Követeljük az új blog címét :) (2010.10.04. 18:00) Szervusztok
  • Summmer: Olyan, mintha ez előkészítő gondolata lenne annak a bejegyzésnek, amit kicsit fentebb írtál, az él... (2010.10.04. 11:09) Lomolás
  • Summmer: Hé, ez egy VIP blog, semmi helye itt a globalizációnak. Prostestálásra bujtalak fel :) (2010.10.04. 10:19) Fész-kelődök
  • Summmer: EZ talán a legjobb bejegyzésed, amit itt olvastam tőled, és nem azért, mert a többi gyenge minőség... (2010.10.04. 10:16) Utak
  • Summmer: Na hol van már az a fotósorozat :) És mi a téma? Hadd lám :) (2010.10.04. 10:07) Várjatok
  • Utolsó 20

Napok, Hetek, Hónapok

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

I can´t sleep...

2009.12.22. 15:00 James86

 

Nem tudok aludni. Túl sok minden jár az eszemben. Semmi konkrétum, csak foszlányok, ideák. Sulival, melóval, lelkiekkel kapcsolatban. A kör mindíg ugyan oda tér vissza.

A lelkiek. Márpedig a kialakult helyzetből kilábalni nem könnyű. Pláne ismervén a dolog színét és fonákját... Az ügy bonyolódik. Vagyok annyira mazochista ugyanis, hogy egyszerre akarok két dolgot.

1.) Akarom, hogy velem legyen. Szeretném ha szeretne, ha tanúbizonyságát adná az érzéseinek, bizonyítva nem csak egy jó/rossz vicc voltam neki.

2.) El akarom felejteni. Haragudni akarok rá, éreztetni vele tetteinek következményét. Megbántani, ha kell, úgy ahogy ő megbántott engem a pikírt viselkedésével. De mivel az utóbbi az előbbi, az előbbi az utóbbi miatt nem megy, így patthelyzet. A tiszta lap lenne a megoldás, de a helyzet az, hogy nem jelentek jelen állapotban annyit neki, hogy ilyesmibe fogjon.
Hogy keressek mást... Nos, igen. Lehet vannak olyanok akik pikk-pakk eladják magukat... De én nem ilyen vagyok. Nem vagyok se jóvágású, sármos hapsi, és a bankszámlám se duzzad a vagyontól. Sosem tudtam "csajozni", nem a világom a pofátlan viselkedés, ami ehhez kell. Így azt hiszem érthető a problémám magva. Egy olyan húsbörtönbe lettem zárva amiből csak figyelhetem mások boldogságát, irigykedhetek a gyönyörre, amit egy csodálatos nő szeretete jelent, különösképp hogy pár pillanatra belekóstolhattam, hogy aztán végleg elérhetetlenné váljon.

Szeretet ünnepe, mi? Minden bizonnyal az elkövetkező pár napot ilyesfajta kínlódásban töltöm. Azért a többieknek kellemes, békés, ajándékban gazdag Karácsonyt kívánok.

A bejegyzés trackback címe:

https://jameslife.blog.hu/api/trackback/id/tr331615946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StarFire 2009.12.26. 15:55:47

Ha ez megnyugtat,nekem - magamon kívül - van 3 ismerősöm, aki ugyanígy szenved most.Soha nem vagy egyedül a fájdalmaddal, mégha úgy is érzed!Bár ez soha nem vígasztal.
Becsülöm az ilyen embereket, akik nem adják el magukat.Nem hazsnálják a kutyaharapást szőrével módszert. Mert ők nem játszanak egy harmadik érzéseivel.Hiszen ha keresnek mást, nyilvánvaló, hogy hazudnak neki,miszerint érdekli őket.Márpedig egy hazugságból csak több lesz, és valakinek fájni fog.
Beszéltek amúgy?Talán így kicsit könnyebb lenne hozzászólni,ha ismernénk a részleteket.Másnak könyebb tanácsot adni,mint kívülálló, bár pont ez a módszer előnye és hátránya.
Én egy boldogabb Karácsonyt kívánok 2010-re,az idei már menthetetlen...
süti beállítások módosítása