James life

És tényleg. Őszintén ennyi. Valóban ilyen. Nincsenek világokat megváltó gondolataim, nem tudok sorokon át a politikáról vagy a közéletről zengeni. Pár frázis, néhány jól-rosszul kimosdatott kifejezés, egy maréknyi fennköltség. Csak ennyi kell ahhoz, hogy bebugyoláljam a bennem lévő nihilt és tálaljam. Nektek. És tényleg. Őszintén ennyi. Valóban ilyen. Üres.

Szerintetek:

  • Summmer: Követeljük az új blog címét :) (2010.10.04. 18:00) Szervusztok
  • Summmer: Olyan, mintha ez előkészítő gondolata lenne annak a bejegyzésnek, amit kicsit fentebb írtál, az él... (2010.10.04. 11:09) Lomolás
  • Summmer: Hé, ez egy VIP blog, semmi helye itt a globalizációnak. Prostestálásra bujtalak fel :) (2010.10.04. 10:19) Fész-kelődök
  • Summmer: EZ talán a legjobb bejegyzésed, amit itt olvastam tőled, és nem azért, mert a többi gyenge minőség... (2010.10.04. 10:16) Utak
  • Summmer: Na hol van már az a fotósorozat :) És mi a téma? Hadd lám :) (2010.10.04. 10:07) Várjatok
  • Utolsó 20

Napok, Hetek, Hónapok

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Summary

2010.04.30. 01:10 James86

 Valamivel több mint 4 hónap telt el a 2010-es esztendőből. Lássuk hát, mi minden történt blogszférán belül s kívül ezalatt a harmadév alatt. Nos, elsőként annyi: megszünt a Szerdai Szürreál rovat. Tudom, tartalmasra és állandóra ígértem, de valahogy nem megy nekem a kimért, adagolt szürrealizmus óraműpontosságra.  Második körben, eltűnt James is, mindössze 3 gyerekfirkának tűnő strip után. Hozzá inkább ambícióm nem volt, hisz folytatódhatott volna a széria de többretartom a figurát, mintsem lerágott, szakállas poénokat adjak a szájába, lejáratva ezzel az ideát ami mozgatta valójában. Persze, fejben már többszáz strip "kész" volt, tekintve, hogy terveim közt állt az, hogy lassanként átveszi az írott szót, egy-két jól elkapott mondatba gyűrve a summázatot, tudósítva az aktuálhelyzetről a tisztelt olvasóimat. De a lelkesedés alábbhagyott. Váltzik, hullámzik a kreativitás, akárcsak én. Mostanság jobban. Percben mérhető egy-egy periódus. De jobbára: reggel felkelek, este-éjjel-hajnalban lefekszek, mikor hogy, de igazából ami a kettő között történik: hidegen hagy. Közönnyel fogadok bármit, a révület nyúlós mocsarában vagyok, jelentem az iszap langymeleg és körülölel, nem mászok ki belőle ha nem lángol körülöttem a láp. Tisztára mintha insomniás lennék amúgy. Ködös víziók, futó jelenetek, egymásba lazán kapcsolódó álomszilánkok. "Minden a másolat másolatának másolata." Suhannak a percek, mint sárga levelek a novemberi szélben a nyirkos utcán, magukkal rángatva az órákat, s a napokat.
 Minap amúgy próbáltam egy kipillantást tenni, de a valóság látványa annyira megrémisztett, hogy vissza-avászkodtam a sárba, jó az ott nekem. Brrr... még ma is kisért a kereszt utak villogó táblája ami előttem áll régóta, s most már illő lenne döntenem.

  • A.) Iskola: Belehúzok, dacolva a lehetetlennel, és kilábalok a relatíve fos állásból.
  • B.) Munkahely: Otthagyom Budapestet végleg, elhelyezkedek valami gyárban napi 8 órás zombinak, akit megfizetnek. 65 éves koromig télen-nyáron vonszolom magam a melóba, hogy aztán hátralévő nyugdíjas éveimben egy ködös de kellemes őszi alkonyatkor itthagyjam ezt az árnyékvilágot, csöndesen elpilledve.
  • C.) Is-Is: Belelendülök a tanulásba, és az irodába is. Amíg suliba járok, tudok OVB-zni (kedvezményes utazások, ismeretségi kör, stb) és amíg OVB-zek, tudok sulizni is (esetleges önköltséges tandíjravalót onnan beszerezhetek, ha tolom keményen)
     

 Vagyis. Az A és C variáns munkát és erőfeszítést igényel, a B beletörődést. Munka és erőfeszítés pedig ekvivalens a rögös úttal, és a csalódásokkal. De ha szabad beleszólni a saját életembe, akkor azt megkérdezném a Nagy Álmodótól: nem csalódtam én már eleget? Jogot szeretnék formálni a gondtalan, könnyű életre, ami egyeseknek megadatott alanyi jogon. S egyáltalán: mire fel a vezeklés? Mi volt a bűn, amiért penitenciálul kaptam jelenlegi helyztem? Igen, furcsa kérdésfeltevés, mert ugyanakkor kontrasztban látom azt is, mi végre történtek a dolgok. Aki kérdez csak az által kérdezhet, hogy tapasztalt.
 Kontrasztra visszatérve: A közeljövőben lesz sajna/szerencsére alkalmam 5 év szűrőjén át vizsgálni magam. Középiskolai érettségiző osztálytalálkozó lesz ugyanis pár hónapon belül. Sokat fejlődtem vajon ahhoz az énemhez képest? Vagy csak változtam? Külsőleg mindenképp. Egy kis izom itt, egy pár centi magasság ott. Minusz haj és szemüveg, plusz néhány ránc, forradás, s őszhajszál. Belsőleg. Hm. Empátia a régi, az eszem is helyén. Pár marék fennköltség, némi valós munkahelyi tapasztalat. És a tunyaságra való hajlam.
 Ha jobban belegondolok, talán ez a tunyaság lehet keréktörője az életemnek. De én mindig is ilyen voltam, igényelem az útmutatást, ha az irányítást nem is. A bíztatást és a basztatást, hogy haladjak a dolgaimmal, az életemmel. Igazából ezért is kerestem és keresek olyan lányt barátnőnek, aki ilyen jellem. Felnőtt és határozott, támogat és megerősít. De megint (újra) olyan lány a párom, aki ennek pont az inverze. Nemhogy útat mutatna nekem, nekem kell még az ő életét is egyengetnem. Nyafizik és hisztizik, függ tőlem, és néha megrémülök ettől, de igazából elhagyni megint nem tudom, hogy meg tudnám-e tenni. Pláne talmi dolgokért... megbántanám, pedig az lenne az utolsó amit tennék, s egyébként se lenne szerencsém, erőm s kitartásom megtalálni azt aki a tökéletes rímpárom lenne. Aki passzol hozzám mind belősleg... mind külsőleg... a haja sötét tónusú, akárcsak a szeme. A bőre egészségesen világos, esetleg selymesen barnás, de nem szolisárga vagy napon egy nyáron át pirított vörösbarna. Az ajka szomorkás mosolyra görbül, s a szemöldöke mint két megfeszített íj értelemtől csillogó tekintete fölött, értelmet sugárzó homlokán. Nem vágyok nagy mellekre, vagy harapnivaló fenékre; inkább legyen helyén az esze s a nyelve. Legyek számára megnyugtató társaság, vagy ha kell akkor felüdítő kikapcsolódás... szeressen...

 Uh, a végére nagyon elkanyarodtam, de azt hiszem ami eddig bújkált bennem, kijött. Kuszának kusza, csapongónak csapongó... de... ez van. No, nyugodalmas jóéjt Mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://jameslife.blog.hu/api/trackback/id/tr111963354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Summmer 2010.04.30. 01:49:08

Érezni néha ahogy csapongsz a szerepek között, most viszont látni a koherenciát, ami a "langymeleg mocsár" mögött húzódik :) - szeretem az ilyen pillanataidat!
A keresztutakkal kapcsolatban: gondold át a hosszútávú terveidet, és hogy mit tudsz a variánsokból kihozni. Miben tudod a legjobban elképzelni magad, hogyan látod a megvalósítását ezeknek? Nem baj, ha távlati, vagy ha több évre szól, de ideje lenne látnod magad előtt az utadat. A rögökön majd csak utána lehet botladozni :)
Viszont nem értem, hogy miért gondolsz csalódással az életedre. Itt állsz fiatalon, megújulva, lehetőségek előtt, bármit kezdhetsz az életeddel. Miért gondolod, hogy kényszerpályán vagy? A suli ott áll mögötted stabil pontként, innentől pedig tök szabad vagy, magad osztod be az idődet és a vágyaidat kötöttségek nélkül. Használd ki és élvezd ezt a periódust :)
"A tunyságról én azért szoktam le, mert látlak téged, és hogy csúsznak ki a kezeid közül a dolgok." <-- hogy is volt ez az msn beszélgetés néhány napja, és kiről/kinek is szólt? ;) Na vedd ezt a mai napi baszogatásodnak, csak hogy szebben induljon a napod :D És ha kell még néhány ostorcsapás a fejed felé OVB-ügyben, csak szólj, tudod, hogy rám számíthatsz :))))

StarFire 2010.05.01. 11:35:51

Na igen...talán ez a baja mindannyiunknak.Poshadunk.Vegetálunk az állóvízben,és várjuk,hogy történjen valami.Nem teszünk érte,hogy ne mi legyünk a hibásak, vagy nem is tudjuk mit akarunk.
Osztálytalálkozó:nem irigyellek.Jó nagy pofáncsapás,szerintem.Mert nem állhatsz úgy az osztálytársaid elé,hogy befutottál,és boldog vagy.Talán majd újabb öt év múlva.Addig meg hallgathatod azokat,akiknek bejött az élet.
Párkapcsolat:idézném az első bekezdést,de nem fogom.Megelégszel azzal,hogy van valakid,aki nem az akinek lennie kéne.Csak hogy ne legyél egyedül,ne kelljen keresned,és döntened.Tényleg ennyire félsz,hogy csak rosszabb lesz?
Persze tudom,semmi jogalapom nincs beleszólni,de mások életét mindig könnyebb megreformálni.

Na'conxypan 2010.05.04. 21:08:26

Nyilván C...{márha egy félidegen véleményét is elfogadod}
Ha nyomatod a sulit, akkor elégedett leszel, a meló pedig büszkévé tesz...Az álmokat pedig hidd el megálmodni a nehezebb...most már, hogy tudod mit/kit szeretnél...gyerünk élni! Irány teljesíteni az álmokat!!!!
süti beállítások módosítása