James life

És tényleg. Őszintén ennyi. Valóban ilyen. Nincsenek világokat megváltó gondolataim, nem tudok sorokon át a politikáról vagy a közéletről zengeni. Pár frázis, néhány jól-rosszul kimosdatott kifejezés, egy maréknyi fennköltség. Csak ennyi kell ahhoz, hogy bebugyoláljam a bennem lévő nihilt és tálaljam. Nektek. És tényleg. Őszintén ennyi. Valóban ilyen. Üres.

Szerintetek:

  • Summmer: Követeljük az új blog címét :) (2010.10.04. 18:00) Szervusztok
  • Summmer: Olyan, mintha ez előkészítő gondolata lenne annak a bejegyzésnek, amit kicsit fentebb írtál, az él... (2010.10.04. 11:09) Lomolás
  • Summmer: Hé, ez egy VIP blog, semmi helye itt a globalizációnak. Prostestálásra bujtalak fel :) (2010.10.04. 10:19) Fész-kelődök
  • Summmer: EZ talán a legjobb bejegyzésed, amit itt olvastam tőled, és nem azért, mert a többi gyenge minőség... (2010.10.04. 10:16) Utak
  • Summmer: Na hol van már az a fotósorozat :) És mi a téma? Hadd lám :) (2010.10.04. 10:07) Várjatok
  • Utolsó 20

Napok, Hetek, Hónapok

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Holyday - DEVIL'S PLAYGROUND DAY

2010.03.08. 16:06 James86

  Ma, drága barátaim, megünnepeljük a kibaszott döntés kibaszott szabadságát. Iszunk, és mulatunk amíg bírjuk. Megünnepeljük a már előzetesen aposztrofált hazugságokba szőtt hazugságokat, a hihetetlen kifogásokat és a többi lószart. Tósztot a mondunk a már milliószor hallott: "Régebben valóban olyan voltam, de manapság próbálok változni." kifogásra, ami annyira gömbölyű, annyira tökéletes, hogy kikezdhetetlen. Bort nyitunk annak alkalmából, nem kasztráltattam magam, nem váltam "nagyon jó baráttá" akinek szinte önkéntelenül mond el titkokat, gondolatokat az ember lánya.
  Nem. Ez így nem megy nekem tovább. Hogy mindenkinél én vagyok az ütköző, én fogom fel a panaszokat, "milyen szar a mostani kapcsolatom", mert kiállhatatlan a pasi, vagy a családtagja, vagy eleve a helyzet. Nem. Nem válok legjobb barátnővé, nem fogom csikorgatni a fogam, ha látom őket a tények ismeretében, mosolyogva kézenfogva. Új fejezet nyílik mától.

  A mai nap pedig piros betűs ünnep lesz a naptáramban:

AZ ÖRDÖG JÁTSZÓTERE NAP.

  A keresztutak napja. A döntések napja. Mikor sorsfordító lehet egy Igen vagy Nem. Egy A vagy egy B. Annyira könnyű pedig egy ilyen döntést meghozni, de mégis olyan nehéz. Igazságtalanság ilyen döntést kérni akárkitől, de senki nem születik pecsétes írással arról, hogy az élet igazságos. Soha nem leszek én sem az. A megértő, szerelmes énemet körülbelül fél évvel késtétek le. Ez van.
  Elegem van a jófiú szerepből. Elegem van a csak barátból. Aki meghallgat. Aki megért. Aki tanácsot ad. Aki örül, ha a pasi kivételesen nem egy faszkalap. Nem fogok együtt örülni senkivel.

  Listát nyitok, mindenki aki rákelül, egy dobása van. Egyetelen egy. A mai nappal az első név immáron áthúzatott.

A bejegyzés trackback címe:

https://jameslife.blog.hu/api/trackback/id/tr371819930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Summmer 2010.03.08. 16:27:55

Szóval nemet mondott, nálad pedig ezzel telt be a pohár... jól értem? Azért ha nem bánod, elkezdtem aggódni, remélem én nem kerülök a kihúzott barátok sorába :)

StarFire 2010.03.08. 19:06:44

Hé!Igenis van "Régebben valóban olyan voltam, de manapság próbálok változni."Pont most mondtad...eddig jó fiú voltál,most betelt a pohár.Csak te negatív irányba akarsz fejlődni.(Vagyis relatív negatív irányba...mert nem árt ha néha elfújjuk azt a rózsaszín ködöt.)
Én drukkolok.A kevésbé érzelmes emberek kevésbé sérülnek.

James86 2010.03.09. 10:44:43

Tudom, hogy van. Pont ezért kikezdhetetlen. Mert ugyanakkor ez egy tökéletes, igazságnak tűnő hazugság is lehet, vagy tényleg az igazság. De mivel sorjában ez már a nem is tudom hanyadik ilyen volt, kezdek kételkedni jelen helyzetben a valóságtartalmában.

fatalista 2010.03.10. 17:00:36

Attól nem lesz kevésbé érzelmes ember, mert a világot élhetővé próbálja formálni maga körül. Épp ez a szép benne, hogy ez a helyén kezelt érzelmekről szól. Az Ördög Játszótere messze sokkal több, mint válaszút. Benned alakul ki először, a Te döntéseidről szól, a Te színpadodról, a Te céljaidról. Egy hely, ahol a cél szinte mindig szentesíti az eszközt, ahol a befektetett energia mindig mérlegre kerül a végeredmény tekintetében és ahol a díszletet egyedül és csakis Te rendezed be.

2010.03.10. 18:53:03

Elolvastam a blogod.

Egy nőlelkű szar vagy te is, amit nem értek, mert alapvetően nem vagy balfasz. Szedd össze magad, mert vagy valaki. Egészen pontosan te definiálod saját magadat, nem a párkapcsolatod.

Értem én, hogy az ember társas lény, de ez meg a XXI. század. Ha nincs szerencséd, tanulj meg anélkül élni.

James86 2010.03.10. 19:41:21

RedinOfdark: aláírom, így van. Az alap attitüd amivel hozzáállok a párkapcsolati kérdéshez igencsak... érzelmes, nőlelkű - ahogy te írtad. És erre nagyon sokszor ráfáztam, de mivel nem volt soha egy komplett férfikép, egy ideál előttem, aminek mintájára viselkednem kéne, így ezt magamnak kell megtapasztalonom. A média, és annak bármilyen ágazatát ha vesszük erőlteti ezt a cukormázas giccs lófasz szart, ami sejnálatos módon már annyira megmételyezett, hogy ez lett belőle. Viszont az ilyen elutasítások és az ezekhez kapcsolható döntések remélhetőleg kilúgozzák belőlem a giccset és a manírt, hogy aztán a földről felkelve férfi lehessek. Egyébiránt üdvözöllek körömben.

2010.03.10. 21:05:18

Nézd, én csak azt mondom, hogy disztingválj. Van az a nő, akivel le akarsz feküdni, és akivel beszélgetni lehet. A kettőt soha ne mosd össze, mert -alapszabály- mindig ráfázol. Még akkor is, ha akár néhány évig is úgy tűnik, hogy nem. Dugni minden nő kapható, függetlenül kortól, nemtől, lakhelytől, felekezettől, stb. Ezt sajnos még a legközelebbi barátnőimen is tapasztalom, akikről "sosem hittem volna", egy szimpla ágyon alszunk ha Pesten vagyok, stb. szóval tényleg jó emberek. Beszélgetni nagyon nehéz, de amint megjelenik az a kritikus egy óra, amíg érdekesek vagytok először egymásnak és mégsem lesz belőle szex, szép lassan felejtsd el, mert ő sosem fog úgy rád nézni. Ha mégis, inkább lenyeli a nyelvét mintsem bármi közeledést hagyjon, mert ebben a kurva világban nem lehet leülni beszélgetni egy ellenkező neművel anélkül, hogy a végére oda ne képzelne legalább az egyik egy dugást.

Tanácsot adni szar, mert a legnagyobb jószándék is könnyen rosszra fordulhat, de annyit mondanék: nem te írtad a szabályokat, neked csak játszani kell. Csajozni nem nehezebb, mint mondjuk malmozni, de mondjuk nem is szórakoztatóbb. Sajnos azt én sem tudom megmondani, lelki társat hogyan tudsz találni (hisz látszik érzékeny emberke vagy), de ha arra vonatkozólag kell tipp, hogy hogyan akarsz valakit felszedni, csak szólj és szívesen segítek. Én személy szerint úgy csinálom, hogy egyfelől tartok barát-barátnőket (velük elintézem a lelki részt), másfelől meg pörgetem az hormonális szempontból fontosakat.

Kösz, nekem is jó itt.
(Azért kicsit sajnálom, hogy ilyen jó fejek ennyit szomorkodnak az életen.)

2010.03.10. 21:14:24

@ReignOfdark: Jó, ez is baromság, el se olvasd.

A lényeg: a jellemfejlődésnek nem előfeltétele a szenvedés.

Pont.

(Amúgy '86os vagy? Akkor alig van köztünk pár év.)

James86 2010.03.10. 21:23:28

Egen. Ezt sokan mondták nekem, hogy aki az expasijával hozakodik elő, annak bugyija fenn marad amíg ismerjük egymást. Pont ebből sokalltam be. Nemtudom... én hisze abban, hogy akinek esze van, és közös hullámhosszra hangolódunk, és látszólag összepasszolunk, azzal tényleg lehet olyasvalami, hogy szerelem. De az élet folyamatosan rámcáfol, hisz megértő és valamilyen szinten humoros és kedves tudok lenni, amitől megnyerővé válik a modorom, hisz ez a lány is akiről szó van, olyan dolgokat kezdett el mesélni nekem egy kis beszélgetés után, hogy ő csodálkozott, ilyenekről a pasija se tud. Folyamatosan fogtam tőle a jeleket, legalábbis azt hittem azok. Aztán ezek szerint mégsem. vagy csak nem fért fel az arcára közölni, hogy bocs, maradok a jelenlegi mellett, akire igaz hogy nagyon sok jó szót nem tudok vesztegetni, de legalább van olyanfokú egzisztenciája ami neked -még- nincs. Avagy így vegye fel az ember a versenyt érzelmi szinten egy üzletemberrel.

2010.03.10. 22:15:14

Erre a jelenségre van egy szakszavunk. BLF. A rettegett BLF: beszt lávcsi frend. Definíció szerint: "neked mindent elmondok és nagyon szeretlek, de sohasem fekszünk le". SOHA ne legyél BLF. Ez nem az üzletemberségtől függ, azt csak te színezed ki magadnak. A legcsóróbb faszi mellett is tarthat bármelyik nő BLF-et.

Én az utóbbi 3 évben egyetlen olyan nővel találkoztam, akivel első találkozás alkalmával 5 órát beszélgettem és nem éreztem hogy elég. És ezt a szellemi/emocionális szintet képes volt tartósan tartani. Már a második alkalommal sejtettem, hogy soha nem fogunk lefeküdni, de ennek ellenére mégsem hagytam a faszba. Ez így ment elég sokat, csinos is volt, de végül nem lett vele semmi. Hogy miért? Én is azt hittem, hogy "fogja a jeleket", meg "olyan dolgokat mesél, amiket senkinek sem", és persze ez mind így is volt, nem itt van a hiba. Oszt egy szép nap, 5 hónap tipródás után elkezdett mesélni valami idiótaságról, hogy egy srác - megjegyzem teljesen baráti gesztusból - átkarolta a vállát, és ebből a csajszi szerelmes lett. Amikor ezt elmesélte, rájöttem hogy BLF-et akar belőlem csinálni, ezért harakiriztem. Azóta nem beszéltem hozzá >ˇ<
Ő volt az egyetlen aki megközelítette azt a szintet, hogy közös hullámhossz meg egyebek. Egy karrierista, egoista sznob szar volt, mint én. Eltekintve attól, hogy én még menő is vagyok. Ő sajnos nem, ezért fájó, de 9/10-zel kiesett.

2010.03.10. 22:20:19

@ReignOfdark: ja még epilógusként annyit, hogy tényleg nem sértődés volt részemről, ismerem a srácot is (mindhárman egy évfolyamba járunk), jó gyerek bár balfasz. Ő maga mesélte nekem csodálkozva, hogy nem hitte volna hogy ez lesz. Egyébként nem is lett semmi. Sajnos. Ui. ahhoz hogy a BLF státuszból kilépj, a nőnek csalódás kell.

Legyél agresszív bunkó, sosem késő, és mindig bejön.

James86 2010.03.10. 22:38:10

Tartom magam az elhatározáshoz. A búcsúmondata amit tőle hallottam: "Ezt még nem is igazán tudom felfogni." Válaszom rá, vissza se nézve, miközben lassan kislattyogtam a látóteréből... "Ez van. Szia." Ettől bunkóbb nem is akartam vele lenni.

James86 2010.03.10. 23:01:56

Beteg egy világ amúgy ez. Aki kéne nekem, azt nem kaphatom meg, aki nem kéne azt meg bármikor. Faszom de tényleg. XD
süti beállítások módosítása